صفا موزیک | بلاگ

صفا موزیک

ساخت وبلاگ
مبل تختخواب شو ارزان

معرفی جدیدترین مدل مبل تختخواب شو در سال ۱۳۹۷

مبل‌های تختخواب شو یا مبل‌های تخت خوابی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فراهم کردن آسایش حال مصرف‌کنندگان در فضاهای کوچک به شمار می‌روند. این‌ گونه مبل‌ها عموماً به‌صورت کاناپه‌های دو نفره و سه‌ نفره تهیه می‌شوند. البته گاها برخی از آن‌ها به‌صورت مبل‌های یک‌ نفره نیز تهیه و ساخته می‌شوند که در این صورت به‌ عنوان تخت یک‌ نفره مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین رنگ‌بندی و نوع طراحی این نوع مبل‌ها نیز بسیار متنوع است. به‌ عنوان‌ مثال برخی از این مبل‌ها خود دارای تشک مخصوص تخت هستند و برخی دیگر این قابلیت را ندارند و شما باید از تشک‌های مخصوص تخت بهره بگیرید. شش مدل از جدیدترین مدل مبل‌های تختخواب‌شو ۹۷، موضوع مورد بحث ما در مقاله پیش رو است.

۱. مبل راحتی تختخواب شو شیک و مدرن

این مبل به‌ صورت کاناپه دو نفره ساخته‌ شده است. استفاده از آن در اتاق نشیمن یک گزینه بسیار مناسب است؛ زیرا شما در زمان استراحت بدون نیاز به‌ وسیله خاصی تنها با یک بالشت و پتو و با سه حرکت، یک‌ تخت خواب در کنار خود دارید!

زمانی که کاناپه را از سمت بالا به پایین می‌کشید، مشاهده می‌کنید که یک‌ تخت در زیر کاناپه قرارگرفته است. تشکی در زیر کاناپه تعبیه‌شده است که کار شما را بسیار ساده کرده است و شما نیاز به تهیه تشک برای این تخت ندارید. (در ویدیوی آخر این مطلب، می‌توانید نحوه کار تمامی این مبل‌های تختخواب شده را به طور کامل مشاهده کنید)

پیشنهاد میکنم برای مشاهده بهترین مبل تختخواب شو ارزان به سایت مبل 24 مراجعه کنید ..!

صفا موزیک...
ما را در سایت صفا موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 236 تاريخ : 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 23:24